2010年3月17日 星期三

源記 X 四季煲仔飯

10-3-10 星期三
我地屋企有個習慣
正月廿六要去觀音借庫
期求呢一年大家都平平安安,事事順利,財源廣進
觀音,我由細拜到大
好靈,有時真係準到驚
上年,同樣觀音借庫
妹妹唔小心打爛咗借完庫個飯碗
同年,佢就失業,間公司執咗
我妹妹做嗰間唔係細公司喎
係香港一間名牌買衫嘅店鋪
驚唔驚,更驚嘅都有,更準嘅都有
妹妹今年唔借,賴仔都唔借
得我同媽咪&餅餅
由正月廿五夜晚9:30開始排
排到11:00可以開始入喇
12點幾已經拜完
妹妹同賴仔啱啱係我地拜梗時到咗
係廟外等我地喎,一齊去食嘢喇
源記糖水
芒果西米露
綠豆沙
哈蜜瓜西米露
腐竹雞蛋糖水
蜜瓜涼粉冰
埋單$80
食完糖水,再去食煲仔飯
四季煲仔飯,馳名廟街
基本上都差不多收鋪架喇
不過,有客佢地都會招呼嘅
蠔餅(大)
我撥開晒啲蠔至可以食,好香
清炒時菜
油鴨肶飯
白菜豆腐湯
鳳爪排骨飯
臘腸滑雞飯
臘腸排骨飯
全部少燶,唔可以燶
點解5個人得4煲飯呢?
梗係,我唔食飯架嘛
個煲湯,我應該影埋個煲
大到呢.....
埋單$150,抵到吖

沒有留言:

張貼留言