2010年3月24日 星期三

Shakey's Pizza

14-3-10 星期日
去完荃灣,再去沙田
沙田車公要還神,四面佛都要還神
還完之後,個心都安樂晒喇
雖然,係遲咗成個月
不過,都係正月前還晒
今年十一月開始要去各廟宇還神喇
行咗一陣city super,買咗支紅酒
就去搵嘢食喇
落到地下嗰層
比我見到大大張龍蝦PIZZA
我地兩個龍蝦痴,一定要食啦
SHAKEY'S PIZZA
間嘢服務係有一定問題
望入去,見到好多吉枱
無人帶位安排我地入座
有侍應出黎,我地同佢講2位
佢叫我等一等,等陣有同事出黎安排入座
等咗成分鐘,又有另一個侍應過黎唔知攞咩啦
我後面個亞嬋已經唔耐煩喇
大大聲同個侍應講 : 兩位吖
呢個侍應又叫等等
如是這,等呀等
頭先第一位侍應返黎(即係話有同事出黎安排入座嗰個人呀)
佢帶位喎
凱撒沙律 $48
深海龍皇12吋長薄批 $208
一上到枱,前後左右都望住我地個龍蝦PIZZA
係因為下午茶關係,定還是咩原因呢?
不過,我又真係唔見有人食喎
個個都食梗下午茶套餐呢
有野菌,青椒,紅椒&龍蝦肉
其實,都唔係咁好食囉
係,好多龍蝦肉,不過無味呢
呢個角度影隻龍蝦,個龍蝦好惡呀
凍奶茶
紫色派對 $32
巨峰提子汁&巨峰提子果凍
兩杯凍飲,係我地食完個PIZZA至到
當中吹咗幾多次單,我真係計唔到喇
仲有,所有枱都係無上飲品
包括汽水都無得上
到可以上飲品,熱變凍,凍變熱
想點???要問佢地至知喇
我唔知係咪店方嘅待客態度如此
不過,如果我比得出咁嘅價錢
換返黎咁樣對客人的話
SORRY,我唔會再黎食喇
埋單$350

沒有留言:

張貼留言