2010年3月4日 星期四

我唔想要一個咁嘅奶奶

28-2-10 星期日
正月十五,餅餅逢初一,十五
都會返屋企燒下衣紙,執下神位
我呢...如果佢亞媽係到,一定唔會陪佢嘅
餅餅其實已經plan好話燒完衣紙
就返過黎同我一齊去長洲喇
係餅餅梳洗完畢,佢忽然之間問我
陪唔陪佢返去
我諗咗好耐,陪啦
反正之後要去長洲,咁唔洗餅餅滕黎滕去都好嘅
但當時天真嘅我,無諗過見佢亞媽十幾分鐘
都會有事發生...
係出門口前,佢亞媽叫佢個仔買啲生果擺係神位
好啦,去到青衣城,入去百佳買生果買嘢飲買少少嘢食啦
話晒十一點幾,乜都未食嘛
上到去,餅餅已經好醒目
嘢都唔食,盡快執好神位
咁佢亞媽食梗飯,我又買咗少少齋
一齊食都好正常啦
呢一part食飯係無事嘅
食食下,餅餅叫我幫手搣開貼住係橙嗰啲貼紙
佢亞媽忽然彈一句 : 唔洗換生果喇,已經換咗架喇
佢個仔話 : 咁你又叫我買(勁悔氣)
當我食完喇,餅餅都執完神位
咁我就快手快腳去摺衣紙
總共4份,好多嘢整
佢亞媽無端端同我講 : 話呢隻朱古力好好食架,你試下吖
好呀,(大家客客氣氣咪得囉)
咁我仲未摺完衣紙,諗住摺完衣紙至食粒朱古力啦
佢亞媽開始忽上條筋喇
無端端攞個細密實袋,裝晒啲朱古力
又裝啲日本餅(即係個盒好大,好靚嗰啲,但唔好食嗰啲餅)係個細密實袋
叫我攞走
我話 : 唔要呀,我等陣入長洲唔攞喇
佢仲要話 : 攞啦,擺係個袋到之嘛
我話 : 啲朱古力會溶架,整污穢我個袋架
佢話 : 有密實袋唔怕啦
之後我好大聲講咗一句唔要呀
佢亦都無出聲喇
我摺好晒嘢,去洗手喇
之後,佢就係梳化摷嘢,我都唔知佢摷乜
張梳化得我同餅餅嘅外套,一部大相機同我個袋
我無理佢喇,佢屋企,唔通問佢摷乜嘢咩
之後,佢攞起我個袋問個袋係邊個
我話我架,我明明見佢放底咗架
前後都無三秒
我見佢打開我個袋,已經拉開拉鍊,裝梗我個袋
我即係好大聲話 : 你有無攪錯呀,開我個袋
佢仲要揸住包朱古力話要放入去
我即刻又好大聲話 : 唔要呀
餅餅同時亦好大聲話唔要呀,仲鬧佢亞媽咁多事
嗰刻真係嬲到我爆炸,我真係想即刻摑佢一巴
咁撚無禮貌,咁唔識尊重人嘅行為都做得出
當然,以上行為同說話我都無做到
我係一個有家教,有教養嘅人
我忍,我攬住我個袋死忍爛忍
心中再一次肯定,以後一年見一次都嫌多呀
忍無可忍,搵餅餅出氣
餅餅見我開始向佢發脾氣
即刻話走喇,連個麵包都唔食喇
我真係無辦法再頂得順佢喇
可唔可以唔好再見佢
我真係以後永遠都唔想見到佢呀~~~

沒有留言:

張貼留言