2010年3月31日 星期三

自家煮

18-3-10 星期四
每一個星期四,我都會返娘家食飯
但,今日無返
咁,又唔想出去食
煮飯啦,我真係的起心肝
盡量唔出街食飯喇
係屋企食飯,一定要有一碗湯
點都要煲湯,唔煲湯都要滾湯,就算罐頭湯都可以
總之一定要有湯
反正時間充裕,煲個青紅蘿蔔湯潤下先啦
尋日睇完亞蘇,見整薑蔥蝦煲,我又要整
我放工已經無乜蝦喇,不過好彩仲有慢走蝦,好嘢~~~
一定要有菜,咁多菜之中,最易洗係唐生菜
檸檬炆雞翼,已經成日都會係我屋企出現
因為太易煮喇
買開青紅蘿蔔,見有白蘿蔔就買埋啦
見對面凍肉店有已經發好嘅豬皮
好快,已經諗到要煮咩喇
再加啲生根入面,咁就有餅餅鍾意食豬皮,我鍾意食嘅生根
合奏成豬皮蘿蔔生根
睇落好九唔搭八,但又真係夾到喎
最後,都未嫌自己辛苦,繼續攞苦黎辛
炒多個飯,最重要係勁多蔥
呢餐煮咗兩個鍾,手忙腳亂又開飯喇

沒有留言:

張貼留言