2010年3月2日 星期二

譚魚頭

因為唔知點解YAHOO要剷咗我兩篇BLOG
所以,我而家要補返出黎
19-2-10 星期五
氣溫只有10度
著住大褸,攬埋頸巾,著晒底衫
依然凍到抽筋,對腳不斷打震
牙關亦打震,不斷發出聲響
咁凍天氣,今日唔食韓餐喇
打邊爐啦
其實係睇咗忽然一週嘅飲食男女
見到譚魚頭有抽獎,所以我至揀呢間咋
牛魔王海鮮盒
見到啲嘢都啱我地食,就叫一個啦
餅餅見到有點心,仲以為係一籠籠點心呢
呢碟係前菜,可有可無啦
餅餅唔食辣,如果唔係叫麻辣
蕃茄湯底...OK啦
不過,我覺得我整嗰個蕃茄湯底好食啲
竹蔗水一渣,唔會過甜又或死甜
解到喝,清清地唔錯,好好飲
呢碗配料,每人一碗
有 : 莞茜,蔥,花生,指天椒,乾蔥,蒜
叫佢比碟豉油,死都唔肯比
叫我地係碗嘢加啲湯就得
餅餅唔食莞茜又唔食辣
我又唔食蒜,咁點呀???
最後,叫完一次唔比,再叫都係唔比
仲用好奇怪嘅眼光望住我地
真係唔明要豉油有咩咁怪呢?
隔離枱要豉油都唔比
我地兩枱一齊再叫,終於都肯比喇
我應該影低碟豉油
呢個就係牛魔王海鮮盒喇
其實,兩個人食都好豐富喇
個大魚頭真係另到我好驚呀!!!
我以後都唔再食珊瑚蚌同桂花蚌架喇
牛都有幾款 : 有美國肥牛,本地牛肉,牛腱,極品和牛
唸個就係點心喇
原來係用黎打邊爐嘅~~~
不得不讚,好食過一籠籠的點心呢
有 : 小籠包,叉燒包,奶黃包同蝦餃
蝦餃個皮比較厚啲
奶黃包有奶黃味
小籠包一般
叉燒包最好食
因為,唔食乜蚌物蚌,又唔食魚
所以叫多幾碟食物
花膠
雖然,碌極都唔溶
但係好嚡,嚡嘅程度係
我未食過花膠係嚡嘅
即係好似食梗擦子膠咁...
$ 68 當跌咗算啦
炸芋頭
我同餅餅都好鍾意食炸芋頭
芋頭有分粉同山水,比較重身嘅係山水
我一食山水芋頭就會敏感
對上嗰次食咗山水芋頭,住咗兩日醫院
我記得係食芋頭西米露,食咗兩碗
今次,成碟得一件係山水 (我唔知餅餅有無食過山水啦)
食咗一啖,吞咗之後
噫!!!山水黎嘅?
仲剩半件即刻放低喇
都未返到屋企,個咀已經腫咗麻痺咗
新年流流唔去醫院啦
返到屋企,博晒命飲水
隔咗兩日,好返喇
山根
都無咩特別,不過打邊爐一定要佢係我身邊
而且,你比幾多比我,我都係會食得晒架
西洋菜,當造嘛,梗好食架
我地係第29枱,首50枱可以抽獎
我地抽到全單88折
仲有一張VIP咭,全年88折
不過要兩個月後至攞得
我見我地前後左右啲人都係抽到9折咋
即係免加一囉
抽到9折嗰啲,係無優惠咭架
埋單$650,希望快啲有88折咭啦

沒有留言:

張貼留言