2010年3月21日 星期日

永利街 (part 1)

13-3-10 星期六
飲完蔗汁之後之後
一路行上去
以龜速慢遊,影相
前警察宿舍
入面有人做梗show唱梗歌,好嘈
終於到咗永利街
我無填到黃絲帶

有個婆婆同個同屋住
一齊搬一張人地棄掉嘅一張木枱
一個瘦到條滕,一個老到行步路都腳震震
餅餅唔忍心,出手幫佢地搬上樓
行到大廈門口,至知道原來婆婆住三樓
仲要無電梯=.="
我又跟埋去...影相
好彩嘅係我又跟埋去
因為上到去之後
張枱入唔到婆婆屋企門口
佢地七咀八舌話無辦法啦,搬返走啦...
經一輪我嘅指揮底下
順利入咗屋
婆婆仲讚我 : 你真係好醒目呀
仲比咗$50比我地
我地梗係唔要啦
我地幫你唔係為錢架
不過借咗佢個厠所一用

好香豔呀
好多人影相
好pro呀

沒有留言:

張貼留言