2010年3月6日 星期六

興樂菜館

28-2-10 星期日
氣仲未消得晒,係IFC行過去馬頭時
見到曾俊華,我地仲好nice都佢打招呼
佢亦都好nice同我地講 : hello
即係呢,如果佢嗰份財政報告做得唔好的話,例如 : 加咗煙稅咁啦
我相信,唔會個個見佢都笑晒口
應該見到佢係喊住打囉
之後,佢行咗我前面,仲好有禮貌同我開門
我...我...真係榮幸呀
去到馬頭咁啱上船喇
搭咗40分鐘船,話咁快落船喇
一落船轉左手邊方向,一直行呀行
去搵興樂菜館,點解要搵呢間餐廳呢?
因為睇到呢篇blog
blog友係識食之人,所以,我buy佢
今日瀨尿蝦同蟹都無貨返,勁想立袋就走
不過我知餅餅好肚餓喇,又忍
咁叫住4個餸先啦,食唔飽去食小食囉
椒鹽鮮魷一定要食,粉漿夠薄,鮮魷真係堅鮮,唔會過鹹
送啤酒一流架,不過日光日白唔飲酒喇
白灼蝦,又係堅鮮,好甜,肉質好彈牙,不過細隻咗少少
細隻過啲無影到喇
豉椒炒蜆,無花甲為有食蜆啦,無沙就呃你嘅,總有一兩粒有沙啦
成碟都係殼???
即係搵件肉比你睇,其實,都有好多肉架,不過啲肉甩晒出黎係底咋
清炒白菜仔,唔記得叫佢走蒜蓉,菜呢家嘢,無難度啦
埋單$200有找,你仲有乜嘢要彈?
要彈嘅係個露天廉蓬囉
其實可以選擇坐室內,有冷氣,又唔怕雀仔飛黎飛去

沒有留言:

張貼留言