2010年3月10日 星期三

食餐飯咁多嘢講架,以後唔好煮喇

2-3-10 星期二
今日同餅餅去taste入貨
見到啲牛柳粒之後
餅餅又心痕痕想煎喇
反正佢自己煎,由他吧
只係煎牛柳粒,餅餅會好悶
咁佢又不斷發掘,睇下有咩煎喇
見到漢堡扒又要,見到雞翼又要
但佢又唔諗下屋企個爐有幾細
火力有幾細
即係佢係用一人打邊爐嗰隻電鍋呢
好喇,我去煮菜,點都要食碟菜嘅
一對雞翼,係個爐上面40分鐘都未熟
我見到都忟憎
問准餅餅可唔可以攞入廚房煎之後
多謝佢批准啦,可以快啲煎完有得食喇
煎個6隻雞翼,10分鐘都唔洗就煎好喇
之後,我又醃咗啲雞翼
煎埋佢,都唔洗20分鐘
最後,牛柳粒,雞翼,漢堡扒食唔晒
好自然地留第二日食啦

3-3-10 星期三
煲個湯,碌個菜,蒸個水蛋
尋晚又剩返咁多肉,夠餸架喇
煮完餸,我就去沖涼
沖完涼出黎,就見到有人不斷食菜
我問咗一句 : 有無幫我影相
有人答 : 哎呀,無呀,而家影返吖
食到咁影咩吖,唔影啦
我一直唔出聲
等到我吹乾頭髮再出去時
又係睇到佢只係食菜
我就忍唔住講咗一句 :
如果你唔食隔夜餸嘅,以後唔好留低啲餸
有人好惡講 : 食餐飯咁多嘢講架,以後唔好煮喇
我答佢 : 如果你係第一次,我唔會出聲,但你次次有隔夜餸你都唔食喎
之後,我就無再同呢一個人講過一句說話
連佢臨瞓前話唔舒服,我都無理佢
我在心中嘀咕 : 我又唔夠你亞媽講得多嘢 (佢亞媽可以成餐飯唔停口講嘢,即係唔講嘢會死咁,我曾經叫佢靜啲,靜咗15秒都無呀)
一直至星期六,我至可以見到佢
因為佢星期五要返夜
返夜前又出咗去同人食飯
我,樂得清靜
星期六,死求爛求叫我原諒佢
我啲火原來仲未熄
唔睬佢就不再話下啦
佢對手,滿佈我嘅指甲行
當一方發梗脾氣時,我會由他發個夠發個飽
我唔會同佢鬧交,所以,我唔會同佢講嘢
以免,我控制唔到我自己
打死咗佢
其實,係我任性嘅同時
都有冷靜及顧人感受
如果唔係,佢點止對手傷呀

沒有留言:

張貼留言