2010年3月8日 星期一

長洲小食篇

28-2-10 星期日
去飽海鮮,就去拜神
正確黎講,應該去還神
基本上,還完神都無咩好做
漫無目的行下,停下,坐下,食下
又見到薯塔,買一串黎食下先
我地今次揀咗椒鹽味,薯片返炸咗唔好食
不過返炸之後都唔太熱喎,即係求其擺入啲油之後攞返起囉
食完之後,要即刻去買嘢飲
去隔離七仔,見對面我5個市政棟係到
已經捉到一個垃圾蟲喇
當我地揸住罐咖啡行出黎時
5個市政同時間望住我地
點先,我又無攪污穢個地方
洗唔洗咁兇先
之後,行去買砵仔糕食
阿姐nice都爆,擺好pose比我影相,又幫我攞角度
黃糖砵仔糕好食,不過...
不過唔夠白色好食
白色睇落去賣相好差
但食落軟綿綿,紅豆好香,好食過黃色砵仔糕呀
其色嘅比較實,唔夠白色軟綿綿
公利蔗汁都有得買
因為,我地驚稍一不慎
砵仔糕會跌落地下,市政會過黎比告票
咁我地就好小心慢慢食
一點煙,5個人已經開始望住你直至吸完支煙為止
洗唔洗呀,企係垃圾桶側邊
都唔會掉落地下啦
呢架消防車好忙碌,但唔知佢忙乜
不斷來來回回咁,好似玩梗追逐遊戲
影唔切?唔怕,幾分鐘之後一定會再出現
去食長洲好出名嘅紅豆餅
我應該影埋入面啲紅豆蓉
最後有台式烤腸
不過好可惜,唔係我地去美酒佳餚巡禮嗰隻黑橋牌香腸
其實我仲想食大大粒魚蛋,冰糖生果,白糖糕......................................架
不過,我遇上一個細食嘅人
無晒癮啦~~~~~~~

沒有留言:

張貼留言