2010年3月4日 星期四

與王子共進晚餐@星馬殿 - 冷熱盤篇

26-2-10 星期五
好多謝不眠王子的邀請
令我可以好開心食呢餐飯
星馬殿,一間連搭車都唔會經過嘅餐廳
但其實,距離金鐘地鐵站十分之近
未行到門口,你已經見到一間以紫色為題嘅餐廳
浪漫到呢...好似置身夢中
不眠王子問我 : 似唔似neway....
全間餐廳以紫色,白色佈置
紫色皮梳化卡位尤其舒服
白色半開放式廚房
感覺舒適,好乾淨,好企理
廚師忙碌中,不便打擾~~~
食神都黎撐場,堅呀!!!
天花嘅假天花,一個好聰明嘅概念
酒櫃,不過是晚我地無飲酒
全玻璃設計,無焗束感
視覺上更大
窗外的街燈,聞說係隔離大廈的風水燈
但我成晚望住盞燈,好光
等到夜晚11:00,熄燈之後
嘩!!!氣氛唔同晒
我地由天光坐到天黑
6:30坐到11:30,坐咗5個鐘食一餐晚飯
唔係上菜遲呀,係因為大多嘢要問經理
呢個係咩呀?個汁係咩呀?點解嘅?點整架?....
好一個天真無邪嘅少女不斷發問
女經理erica無黑面,仲笑容滿面逐一解釋
如果女經理都唔識,仲幫我地入廚房問廚師
如此體貼服務,可以去邊間餐廳搵到?
一坐低,開支水比我地先
南薑汁米茄子
大家睇到茄子表面好油呵!!!
其實一啲都唔油
米茄子有一種獨特味道
係平時食普通茄子無的
醬汁係南薑汁,有少少苦苦地,又有少少辣辣地
好一個特別醬汁
無骨鴛鴦海南雞飯
上枱時4人嘩聲四起
食物鋪排已經係視覺上享受
加上用上畫畫嘅水彩碟
即刻覺得好有藝術氣質
有姿勢都要有實際嘅
雞肉咬下一口,已經知道唔係雪藏雞
為咗確保肯定,叫經理老師過黎問一問
果然係新鮮雞
雞皮爽口,雞肉嫩滑
但我比較鍾意呢個,豉油雞
隻雞入晒味
兩款雞都唔需要再蘸任何醬汁了
雖然佢比咗三款醬汁比你
呢一碗似雞油飯,但其實,佢唔係雞油飯
佢係一碗班蘭飯
我係一個唔食飯嘅人
我都食咗幾啖
青檸檬香葉茶
每人飲咗兩杯呀
香葉滲出淡淡檸檬香,好消滯開胃
又可以清一清味蕾,等待下一道菜
水牛芝士冬菇
冬菇底釀咗芝士,趁熱食呀
如果唔係,芝士唔會流出黎架喇
芝士配冬菇又真係好夾喎
上面點綴嘅係菊花
密封優質牛肉配芥末歐芹
我簡單地叫佢作生牛肉啦
下面白色一絲絲係蘿蔔絲
我係一個好鍾意食牛嘅人
但講到生牛肉就真係...
恕我講唔出感受
班蘭雞翼
唔...無乜班蘭味
不過,我隔離嘅王子望一望我 : 咁重班蘭味都話無班蘭味?
我無出聲應佢喇
各人口味唔同,或者...我食得比較濃味呱
綠色雞翼夠晒特別
仲要係破柴雞翼,真係夠晒細心
佐酒一流
提起佐酒小食,不得不提呢個
脆炸紫蕃薯
係唔會停到口嘅小食
咬一口,香濃蕃薯味慢慢滲出
好食好食
上到枱,真係勁香,大家一齊研究係咪南瓜黎架
呢個時候,廚師都走出黎解畫喇
呢個係 : 意大利青瓜
吓!!!!!!!!!!!!
呢期當造至有架咋
上面橙色一隻隻係櫻花蝦
掀開蓋,入面釀咗豆腐同蟹肉
連青瓜皮食,一啲都唔嚡口噃
仲有少少似脆玉瓜添
個醬汁至攞你命,香到不得了
好香人參味,但無人參味咁搶
廚師又解釋喇 : 係肉骨茶 + 當歸
再一次吓聲四起............................
平時亞媽差不多要揸住雞毛掃,迫我都唔肯飲一啖嘅當歸湯水
今日一小羹一小羹慢慢地品嚐
係要用到品嚐呢個詞彙
我要帶亞媽黎食下至得喇
呢個係魚
我唔記得咩魚,只係記得無鱗魚
我無食到
蕃薯上面有超迷你椰菜
馬拉醬羊肋骨肉
我食羊會敏感,所以無食
五香清湯,每人一小碗,試下個味
帶子配釀蘿蔔
帶子鮮甜,好好食呀
喇沙醬虎蝦
一支支的係胡椒葉
蝦身結實爽口,正
呢個係因為見到隔離枱有
我地又要有,靚到吖
未上枱已經虎視眈眈
南薑汁赤貝
呢粒係洋蔥仔
赤貝爽口鮮甜
個汁有少少辛辣味,南薑味好出
首尾首呼應,第一道菜嘅南薑味無咁出
可能係因為經過長時間烹調
所以,南薑味已揮發
反之,呢個係冷盤
南薑味還保存著
所以有少許辛辣
明天繼續星馬殿甜品篇

沒有留言:

張貼留言