2010年3月15日 星期一

龍蝦燒

8-3-10 星期一
因為今日係三八婦女節
所以,要慶祝一番
如果三八婦女節,婦女有得放假就好喇
好多隻龍蝦,不過我見到都有啲驚
最鍾意飲 Hoegaarden
各式調味料,任你配搭
今次係最短嘅一張單
燒韮菜
痴孖根架,好食到吖
不失韮菜獨有嘅味道,唔叫兩串都對唔住自己呀
叫咗佢唔好落乜粉物粉喇,仲要落咁多
我自己識落粉架
呢串係牛柳粒
呢兩串係肥牛粒
我唔知點解佢比兩串
我食唔出同牛柳粒有咩分別
呢個係牛仔骨
呢個好好食呀
燒銀杏
燒虎蝦
燒菜心
燒鮑魚
如果唔係叫咗咁多嘢,可以encore 之後再encore
大大隻鮑魚,入口鮮嫩無比
燒司華力腸
燒豬頸肉
燒海鮮串
呢個可以唔叫
燒雞皮
燒得唔夠乾身,咬落去都唔脆卜卜
咬落去成口油囉
燒韮黃
同燒韮菜唔同,韮黃無辛辣味
燒龍蝦
有芝士牛油 &蒜蓉
蒜蓉ok架,不過我會撥走少少蒜蓉
我撥開晒啲芝士,只係食龍蝦肉
啲芝士唔香,又無味
完全襯托唔到龍蝦囉
呢個真係把鬼,我啲火仲勁過佢燒啲火
芝士牛油西蘭花
無焗架,燒囉
知唔知焗同燒幾大分別呀
啲花花都燒到燶晒喇
仲呃我係焗
頂佢個肺吖
我一年食幾多焗嘢呀,真係當我係七頭呀
$24 當跌咗落街啦
食到成枱食物,都係$351
有$20優惠卷,$331埋單
下次,打死都唔好叫呢到啲
有証有據,燒到燶晒,佢地都要話係
我真係唔知佢點焗
字真係激死我呀
不過,店員叔叔真係好好服務架
收碟又快,又好傾,又nice
係個焗字累事啫

沒有留言:

張貼留言