2010年3月18日 星期四

鳳城酒家

11-3-10 星期四
呢餐係補祝返媽咪生日嘅
因為之前大家都忙過年
忙完過年之後
媽咪又有好多聚會,party,staff party...
總之就忙過我啦
終於約到食飯,不過都過咗生日喇
同妹妹即日商量去邊間食
每人講3-4間,好快攞到決定
鳳城酒家
帶埋部大機出黎影相
賴仔教識我好多嘢,不過忘記得七七八八
6個人食飯,叫7-8位套餐絕對唔過份
更加過份嘅係.....................................
前菜,得個酸字,不過啱我
呢張賴仔影架,影得幾好呀
呢張我部DC仔影架
後面個位咪就係我爹地囉
乳豬拼盤走生腸
乳豬皮脆肉嫩,又唔油,真係好好食
海蜇,我唔知佢想點,比得幾條
6個人點夠食呀鳳城~~~
豬腳仔無食
叉燒都OK啦
媽咪想轉翅,即刻叫停佢
唔食翅,唔准食翅,唔可以食翅
最後轉咗粟米魚肚羹
加咗少少金華火腿,好夠味
瑤柱扒時菜
大大粒瑤柱上枱,墊底仲要係豆苗
仲有咩講,大家對呢碟菜讚嘆不絕
瑤柱味十足,腍得黎有咬口,鮮味
鍋貼大明蝦,說穿了其實係蝦多士
呢個唔得,多士一咬開,成口油
不過蝦膠彈牙夠新鮮
鳳城另一名物
炸子雞
皮脆肉嫩,連雞胸都係嫩滑嘅
上枱唔夠十分鐘,清晒
佢話係新鮮雞,但我又覺得唔似新鮮雞
似冰鮮雞囉,唔係雪藏雞喎,唔好誤會
家鄉炒斑球
我無食魚,我唔食魚
不過我有食豆,好多油呀
大良牛乳白粥
粥底好綿
牛乳好鹹
牛乳放入粥後更加滑
野雞卷
好油,好肥,成件都係肥豬肉
無人夠膽夾第亞件
因為第一件夾完之後
每人咬咗一口就放低咗喇
真係好香,不過食唔到
更加過份嘅係,我地唔夠食
差啲想叫多一round7-8人套餐
好彩,傾咗一陣,又大笑大鬧之後
大家都無咩意欲再叫喇
切蛋糕啦,係呀,星期日切咗
今日可以再黎過嘛,話晒都生日飯呢
不過,呢個唔係蛋糕
而係蘋果批
粒粒蘋果肉,酸酸甜甜好好味
唔好同麥當當比呀吓
酒樓送綠豆沙我唔食得
另外叫咗芒果布丁
一定要加勁多花奶
綠豆沙,爹地媽咪會啱食
埋單千二,媽咪請
多謝晒

沒有留言:

張貼留言