2010年3月1日 星期一

韓食家

我都唔明點解Yahoo Blog整唔見我篇blog
投訴都無用嘅情況之下
我係咪應該轉blog呢?
18-2-10 星期四
近近地,又咁凍嘅情況之下
去韓食家食個暖笠笠嘅石頭鍋飯
(可能尋晚去食韓燒,食得唔開心,所以今日繼續韓餐)
一見有鐵板,咩石頸鍋飯,通通拋諸腦後
每個set前菜都有2碟
每個set都會跟一碗好重蒜蓉味嘅湯
熱紅棗茶                                                       凍奶茶
甜甜地,不過無咩紅棗味
鐵板嘅材料要咗西冷
蝦,好食呀,如果有幾隻唔係over cook的話
自己控制啦,西冷有少少over cook,不過都好食嘅
我煮喎~~~哼!!!
餅餅要一個牛肉石頭鍋飯
好多牛肉,好多菜,牛肉好食,個汁都ok架,撈飯一流
其實係靠個汁至ok囉
飯後仲有生果
埋單二百零蚊啦
P/S : 對筷子好難揸
其實,我已經唔係好食揸筷子
仲要比一對又偏又重嘅筷子比我
我左右手的手指公,食完呢餐飯
直頭係酸痛呀~~~

沒有留言:

張貼留言