2010年3月25日 星期四

當紅酒小姐遇上牛扒先生

15-3-10 星期一
有時,命運真係唔到你控制
好似紅酒咁,諗住買返黎擺下
得閒攞出黎聞下,飲下
其實,都幾享受,都幾嘆,都幾hea
日頭買完紅酒小姐
夜晚比我係屋企附近
巧遇牛扒先生
我可以點?咁襯
我諗唔到有咩理由拒絕它們在一起
紅酒係星期日係沙田city super買的
百幾蚊一支
推廣小姐話 : 呢支好甜
推廣先生話 : 呢支一開有好重椰味,入口好有朱古力味
我話 : 最緊要甜
兩位異口同聲地 : 甜呀,一定甜,好甜架
返黎一飲,sorry,我飲唔到椰味,朱古力味
我只飲到薄荷味,甜味更加欠奉
我飲過一隻紅酒,好甜,入口唔dry
Mechenry Hohnen Margaret River 2007
******************************************************
同日晚上,好日都唔會行過去
經過都唔會望入去嘅一間牛扒海鮮店鋪
一個灣尾十,入咗去
仲要揀咗好耐,又聽店員老點
買咗一隻超厚身嘅草飼牛柳
又話每邊大火煎兩分鐘
之後收細火一分鐘
就變7成熟,呃人嘅
得五成熟咋

沒有留言:

張貼留言