2010年3月11日 星期四

一個人的晚餐

4-3-10 星期四
一個人的晚餐,將會不定期放映
可能之後仲會有一個人的宵夜,一個人在家,一個人瞓,一個人沖涼系列
哈哈哈哈哈哈哈
氣仲未落晒,繼續嬲死有人
有人要開夜,由聽晚開始,夜晚12:00返到清晨5:00
返得個5個鐘,日頭就唔洗返喇
呢一日,佢唔係返夜
不過,佢係出咗去同同事食飯
仲好,我都未嬲完佢
節瓜草菇湯
原本諗住草菇炒辣椒架
但因為唔記得買鹹蛋,所以搵草菇囉
呢個真係呢...
尋晚睇完蘇絲黃炆蓮藕
係喎,好耐都無食過蓮藕喇喎
但,我又唔係太食豬肉
所以比我諗到蓮藕薯仔炆雞翼
上湯淥娃娃菜
好耐無食飯,一大碗飯又一大碗湯
好飽,好飽
我要聲明,我係食唔晒架
唔洗驚

沒有留言:

張貼留言