2009年8月31日 星期一

等咗好耐

呢一日,等咗好耐好耐
等咗7年,終於等到喇
係黎臨嗰一個月
我係好開心,開心到我忘晒形
胡言亂語,發瘋發癲......
之後嘅日子,我只想好好管制自己
無人知我等梗啲乜
所以無人會為我開心,為我發狂,為我慶祝...
連餅餅都唔知
所以我今日會無端端和他慶祝
或者可能慶祝一個月
之後就會和家人慶祝
再之後會和朋友慶祝
但...我唔會講係咩事
我打算將呢個秘密,永遠埋藏我的心裡
有幸被邀請的朋友,請不要問我為什麼請你們食飯
沒被邀請的朋友,請通知我請你們食飯,但同樣,不要問我為何
我真的很感謝我身邊的每一個人
不論好人,壞人,衰人...

沒有留言:

張貼留言