2009年8月5日 星期三

Cafe City 2 by UCC

仲係講梗星期日
係呀,星期日發生好多事
所以要出幾篇BLOG
又因為每寫完一篇
我就要做一做公司啲文件
所以...................................
買完禮物之後
餅餅話要休息下
究竟佢嘅意思係
我地身體要休息還是荷包要休息呢???
當我個腦仲係作戰狀態嘅時候
真係諗唔到食咩好
但餅餅話要休息
唔通仲要咁殘忍要佢陪我繼續作戰咩
忽然之間"叮"一聲醒起
SOGO入面有間日式西餐廳幾好食
所以即刻去SOGO喇
上到去4樓,見到排晒長龍
我地都唔諗住轉地方喇
等咗一分鐘都無
可以安排我地入坐喇
餅餅其實唔肚餓,係熱到唔肚餓,所以叫咗個TEA SET,呢份TEA SET細碟到呢......
拿破崙意粉
餐飲跟熱檸檬茶
坐低之後,我就好肚餓喇,所以唔叫TEA SET
和風鮮菇帶子意粉,係用薑汁加日本豉油炒的
埋單$130
我地兩個興高采烈話去SOGO Supermarket 買嘢
點知係搭梗電梯時
餅餅接到一個嚇佢一跳嘅電話
.....................
待續

沒有留言:

張貼留言