2009年8月19日 星期三

海龍酒家

廿年嘅感情,真係堅固啲
係因為唔係成日見
還是我們的真呢?
好鍾意我班同學仔/女呀
畢業了二十年,大家再次相聚一起食飯
多謝顏小姐做統籌
叫住啲小食食先,但因為我去咗打麻將,無乜點食過小食
唔知咩牛腱,唔好食,名都費事記
唔知咩雞翼,無食過
海蜇拼青瓜,又係無食過
無乜食過小食,因為要食糊
叫咗個12人龍蝦套餐
每人一罐罐裝飲品
影相時比人拎走一罐,唔齊數添
乳豬拼海蜇
上湯龍蝦伊麵
節瓜瑤柱甫
雀巢海鮮,個名我改嘅
竹笙翅
清蒸海斑
鮑片鴨掌小棠菜
炸子雞
紅豆沙
伊麵
荷葉飯
最受歡迎嘅壽包
西瓜好清甜,無浸糖水
每人$180
但唔好食呢,唔緊要
我地出黎唔係為咗食
係為咗聚一聚
我地仲影咗好多相架
不過佢地要保守年齡嘅秘密
所以我唔POST佢地個樣喇
呢張睇唔清個個樣好呀

沒有留言:

張貼留言