2009年8月10日 星期一

客家好棧之妹妹生日

8月7 日 星期五 妹妹生日
賴仔臨急臨忙至問我去邊到食
講真,我真係唔想答佢
早係一個星期前
已經問妹妹8月7日去邊到食
妹妹一日一日咁推我
每推我一次
我就比幾間餐廳佢揀
到8月7日當日 下午兩點幾
佢自動打電話比我話去八月居
我話好呀,你book位吖
其實嗰時我已經知道八月居一定無位
隔咗兩個鐘之後
賴仔打電話比我
(我都放咗工,去銅鑼灣攞蛋糕喇)
話八月居full晒
我話 : 我知呀,逢星期五八月居一定無位嘅
賴仔就話 : 咁去霸王山莊啦
我即刻話 : 唔好呱,我下個星期一又去喎
賴仔就話 : 都隔咗三日啦
拖拖拉拉一輪
係無辦法之下
唯有妥協
上到巴士越諗越唔得
又打電話比賴仔同佢講 : 你問下金龍船,鴻星嗰啲吖
佢話 : 好呀,我再搵下其他吖
十分鐘都無,就回電話 : 要8:30至有位喎
我話 : 唔要喇,咁照舊霸王山莊啦
收線之後,個腦忽然"叮"一聲
即刻打電話比賴仔
去尖沙咀嘅客家好棧吖
OK,book 7:30
我返到屋企安置好個蛋糕先
再跟住慢慢梳洗
再等餅餅返黎沖涼
7:00未夠就出門口喇
上咗的士,過咗三個燈位之後塞到爆炸
原本5-10分鐘嘅車程
變咗半小時有多
車資都多咗一倍
從未試過由我屋企搭的士去尖沙咀要70幾蚊車資
從未試過由我屋企搭的士去尖沙咀要30分鐘車程
終於去到喇,佢地都已經到齊了
見到佢地企係出面
仲咩唔入去呢?
原來登記姐姐比咗我地張枱比人
嘈咗廿分鐘有多
登記姐姐可能忍唔到我地喇
肯叫經理出黎喇
經理一出黎
比我地問到口啞啞
哈哈,最後經理自圓其說 : 啱啱有張枱個客人取消咗,而家比你地先吖
8:00 安然入座
其實登記姐姐都好好禮貌又好好笑容
又肯認錯都值得讚
但佢無理由要我地等囉
唔識變通嘅,唔該拎去再培訓先啦
膠碟膠碗膠杯膠筷子膠匙
6個人叫8人套餐
梅菜扣肉,唔...都係媽咪整得好食啲,不過佢唔係唔好食喎
東江鹽(曾瓦)雞,夠味又嫩,密密食
呢到無白飯,只有粟米飯,但一砵飯得幾粒粟米,$10
翡翠炒球,無骨嘅魚我係食嘅,但唔好食呢,雖然無雪味,但好霉囉
竹笙雞絲翅,翅都有幾梳嘅
翡翠蝦仁花枝,切花枝片嗰個人勁好刀功,勁薄 ; 蝦就唔係新鮮蝦喇,不過夠爽都ok啦,甜豆未搣絲,食一條就要搣一次絲,好彩同屋企人食飯咋
欖菜肉崧四季豆,幾好食,唔難食
另叫脆皮炸大腸,夠晒香脆,唯一一碟係食清晒嘅 $62
豉汁蒸頭腩,呢個又說不上好食,不過魚肉都嫩滑
花膠什菜煲,呢個煲真係把鬼
第一,我從未食過咁難食嘅花膠
第二,呢煲嘢有朕腥味
清潤凍糕係檸檬桂花糕,好清新,好好味,成晚最好食係呢個
呢個狗狗蛋糕就係我由銅鑼灣千辛萬苦攞返黎喇
賴仔一見個蛋糕就話 : 有個醒獅頭呀
跟住妹她就擺上頭喇
個蛋糕唔只得個樣,仲好好食添呀
呢份就係送比妹妹嘅生日禮物喇
經過上年嘅教訓,今年一定要禮物
身體潤膚霜,手部潤膚霜同埋身體磨沙
我好鍾意用呢隻牌子
唔會令我敏感
又無乜好誇張嘅香味
死海鹽個名都夠晒勁呀
呢一餐,雖然唔係好得
但都OK啦
如果下次再有機會
我諗我都會黎嘅
因為我想食 - 茶棵
如果唔係都唔會再黎喇
埋單,$980 免茶芥,免加一
係咪抵呢?

沒有留言:

張貼留言