2009年8月12日 星期三

霸王山莊之Winnie bday's

星期一 10-8-09 係 Winnie 生日
預早兩個星期通知好友們
今晚食飯
日期,時間,地點,地方都係我負責
霸王山莊,我又黎喇喇喇喇喇喇
可惜我對小籠包無興趣呢...
我同餅餅早到咗
7:15 已經去到,一直等佢地黎喇
等到差不多8:00喇
陸陸續續到齊喇
係等其間,太肚餓喇
同餅餅係咁食豆豆,好好食呢~~~
因為豆豆只係食入面啲豆
出面綠色係食唔到架
我地食到咁上下
就有侍應哥哥幫我地換碟
其實呢到啲侍應哥哥姐姐好細心架
成日都行埋黎睇下你有乜需要咁
我地只係坐係到睇電視,影相
叫嘢飲時,我又多多問題喎
佢地都無唔耐煩喇
餅餅飲品 : 芒果汁,淡咗少少,不過飲得出係鮮搾嘅
飄雪戀人,其實係荔枝汁
仲有一粒雪到硬晒嘅荔枝,慢慢等舊冰溶開就可以食喇
雪花海蜇皮,芝麻嘅香夾住粗粗嘅爽爽嘅海蜇,一流呀
賽螃蟹,呢個有蛋黃另上架,詠藜園,學下人啦
呢個絕對唔油,賣相又靚
食都食得開胃啲啦
黃金蝦,唔食走寶,食咗實肥死
唔知用咗幾多個咸蛋黃同埋牛油炒呢?
香濃嘅蛋黃,包住大大隻蝦
一口一隻肯定唔得
起碼要分三次至食得晒一隻蝦
你話幾大隻呢
我食咗3隻呀...
乾煸四季豆,必食
炸饅頭,餅餅呢排好鍾意食炸饅頭
我無食到唔知好唔好食
不過呢間店子絕不小家
大大碟練奶比你慢慢點
可鍋杭式三杯雞
熱辣辣吱吱喳喳上枱
我想炒下啲蔥
一起身攞起個湯匙,兜亂佢
亞黃經理見到我兜梗個餸
行埋黎好細心講 : 我幫你吖,好熱架
嘩!!!我即刻比佢啦,個湯匙
上至經理,下至侍應都咁細心
係值得一讚嘅
呢個餸有個唔好處就係太熱太熱
會好容易辣燶啲雞喇
係就係好入味
不過有啲熟得滯,un咗啲啦
靚仔一碗
唔夠食,再叫多個鮮肉水餃,個湯正,個餃只係得肉,無咁豐富囉
東海堂嘅芒果流心蛋糕,多謝"租側邊"
五個人食咗$554,平到吖
我有V.I.P.咭,有九折呢~~~

沒有留言:

張貼留言