2009年8月13日 星期四

投訴"客家好棧"登記姐姐

話說8月7日是我妹妹生日
一家人開開心心食餐飯
比一個"客家好棧"嘅登記員姐姐
害我地一家人係門口等多了30分鐘
原本件事我地都算了
無話追究什麼
點知我係openrice寫食評時
有人黎踩場喎
呢位踩場人士
講啲嘢好好笑
因為佢只係識人生攻擊
完全無睇晒成件事
佢寫到 : 白婆,咁多人死唔見你死,有多兩個臭錢就唔洗排隊呀,最憎就係你呢啲港女豬扒......帶住口罩影相,肯定醜樣過哨牙珍啦
佢仲要專登開一個openrice會員
之後就出呢篇文章
試想想,呢位出口成文嘅人
唔係登記姐姐本人
都應該係登記姐姐的親朋戚友了吧
我都唔知係佢蠢還是我醒
當我回覆完佢之後
佢第二日就刪除咗段留言喇
咁即係點呀?身有屎呀?
因為我回覆佢個內容
其中一句係 : 我一定會寫信去投訴你呢個登記姐姐
我好想呢個人快啲出現返呀
因為我未見過一個咁蠢嘅人呀
哈哈哈哈哈哈哈

沒有留言:

張貼留言