2009年8月19日 星期三

川燒 @ 亞爸生日餐

18-8-09 星期二
預祝亞爸生日,所以揀咗呢間食串燒
我個人比較多元化,唔會食黎食去都係個樣嘢囉
約咗7:00,佢地都未到
個人太燥,點咗支大啤飲住先
侍應生哥哥好好人,提點我不如點啲嘢食先啦
點下點下,都點咗好多嘢食
食物未到,影下相先

亞力同亞爸都到了,食物都未到
再等到亞哥都到了,食物都係未到
等呀等,又傾下計
燒自家制手打海鮮棒
蝦膠打得非常之好,好彈牙,加上有八爪魚粒,有啲咬口,好香,一定要再黎多串啦
香草 & 辣辣粉
燒7吋大海蝦
燒得夠乾身,多膏
焗芝士牛油帆立貝
個芝士真係比十個讚佢啦,我為芝士瘋狂
燒雞中翼
個皮燒得夠香脆,不過唔太入味,啲肉無味囉
燒肥牛
一啲都唔un嘅肥牛,再叫多兩串都唔夠呀
燒南瓜
細細粒,好甜南瓜
燒豆角 & 燒白豆角
無分別,都係咁好食
燒菜心
嫩個部份好食,菜都唔好食嘅話都好大鑊
涼拌皮蛋
溏心皮蛋無難度啦,老闆仲送多一碟比我地添呀
燒銀杏
唔苦嘅,我鍾意食苦嘅銀杏
燒金菇牛肉卷
我唔記得有無食過~~~
燒牛仔骨
腍,軟,好有牛味囉,好好味囉
上面係 : 檸汁燒雞翼
個雞翼皮燒得好脆,好香檸檬味,酸酸地幾好食,可惜唔入味
下面係 : 燒司華力腸
個皮燒得燶燶的夠香口
燒雞皮
燒到一滴油都無,脆卜卜
燒香腸
如果燒香腸都唔好食嘅話,咁即係閣下唔鍾意食香腸囉
燒京蔥
我無食~~~
焗蠔
我對蠔敏感,所以都係無食
燒娃娃菜
菜葉燒到乾晒唔好食
燒韮菜
唔乾,好食
涼拌青瓜
酸酸辣辣好惹味
燒粟米
呢個可以再燒耐少少就好喇
上面係 : 自家制手打海鮮棒
我太鍾意食蝦膠,再黎多串吖,唔該
下面係白鱔
我真係唔食魚,唔好問我所有關於魚嘅問題
燒烏頭
好大條呀,三位猛男清晒,勁
燒茄子
好咸,唔知係咪我問題,因為其餘三位唔覺咸
燒土豆
即係燒薯片,又係好咸,都係我問題
4個人食咗$820蚊
當然係我地三個請亞爸啦
侍應細心有禮,勤換碟,值得一讚
食得開心係最重要
所以一啲都唔貴

沒有留言:

張貼留言