2009年8月18日 星期二

糖仁街

去食完唔飽嘅"輕鬆一下"
我地就慢慢行街
因為我要等”百利”入面間dressing開門去試姐妹裙
行到去利時,其實我個腦認為利時嗰個位置係百利
當我見到唔係百利嗰陣,打咗個突
餅餅當然唔會知架喇
我就去問酒店職員啦
咁我地又行去百利
見到未開門
就行返去厚福街食甜品喇
糖仁街
比呢張menu呃咗...
因為原來可以自選架
我叫咗呢個夏威夷風情,好好味,好好食,好味道,好冰凍...
餅餅呢個芒果痴食芒果豆腐花,完全唔夾,係夾唔到
芒果有芒果味,豆腐花有豆腐花味
唔知想點都可以分開黎講嘅
芒果汁係新鮮打出黎嘅
豆腐花有好重豆香味
埋單七十幾,最衰比張menu呃咗
下次唔會咁蠢喇

沒有留言:

張貼留言