2009年8月22日 星期六

KCRC羅湖儲值票

我做梗呢間公司,係一間好舊式嘅公司
人唔多,算老闆在內,只有三人
無人事上面嘅問題,單單係呢一點,足已令我安心在此了
雖然無乜福利,但人工比出面高
老闆又好人,雖然佢成日鬧我另一個同事
但佢起碼無乜鬧過我,除非我做錯嘢啦
老闆好鍾意旅行,今天佢又出發去旅行了
行程係上海,重慶,九寨溝
嘩!!!多麼的多采多姿
當然,一如以往,資料搜集我要做足
天氣,食店,景點,購物......等,缺一不可
因為他聽了朋友說九寨溝沒什麼好吃
所以叫我去幫他買罐頭
噢!!!私人秘書嗰邊都掂埋
係呀,前天還幫他買剃鬚刀片呢~~~
早前,因為陳伯伯退休了
所以要執一執他的位置
他是老式人,什麼都不掉
但他都不拿回家
我是新式人,什麼都愛掉
但我見到呢啲舊日物品
總愛拍照留念之後棄掉
但有些真的捨不得
所以,我找了很久
在公司一個"吉"的抽屜,放置這些物品
其中一張KCRC車票
是我覺得咁多樣物件最令人懷念
因為要50年後,KCRC才會重現了
而且,都不會再出這些儲值票啦
它已成為香港回憶的一部份了
還記得小時侯,羅湖上火車時
係有雞肶,雪糕買呢
可以大刺刺係火車食雞肶,飲汽水呢
而家...比人罰死呀

沒有留言:

張貼留言