2009年8月21日 星期五

朋友

諗咗好耐好耐,出唔出呢篇blog好呢?
火,仲未熄;氣,還未下,諗咗4日,出啦
6-8-09發生件令我唔太開心的事
到8月8日,我主動打電話給"她"
我唔想係呢件事上面,和"她"有什麼誤會
相方都解釋一輪之後,大家還有說有笑
我以為件事已經解決咗,原來係 - 未
一直都以為相安無事嘅我
係17-8-09夜晚打電話給"她","她"沒有接聽
到第二天再打電話給"她",我是打去"她"的公司
"她'接聽了電話,但當聽到我把聲時,明顯地愕然
(一個月前,已經約定18-8-09食亞爸餐生日飯,亦決定咗去食"川燒")
我:我尋晚打電話比你呀。
她:我知呀。
我:你無聽電話嘅?你瞓咗呀?
她:係呀。
我:今晚你地嗰邊有幾多人呀?
她:我唔知喎,我都唔去。
我:吓?你唔去呀?你唔想食呀?
她:係呀。
我:咁好啦,拜拜。
她:拜拜。
除咗用小氣黎形容”她”之外,我仲可以用咩形容字形容”她”呢?
所以我係facebook發表咗呢一句:你真係咁小氣嘅,我都無辦法,當我睇清楚你呢種人
”她”當然無回應我
”她”也在facebook發表咗一句:DLS
數分鐘,又發表了:惡人先告狀....DLSSSSSSSSSSSSSS
數個鐘後又發表了:點解D人成日自以為是.自己麻煩, 就將D責任推比人... DLS...
大家知唔知DLS點解呀?
其實,當我發表完我嗰句之後,我再無開過facebook
一直至到同亞爸食飯時,佢地提起咗facebbok罵戰
返到屋企開facebook黎睇,我至知道比人鬧梗啦
我又係facebook發表了一句:唔好似住自己細就要成日叫人遷就你啦,自私精
發表完之後,其實我個心好傷,嗰一刻,我係需要朋友去支持我
我通知好友幫我做一件事
好友覆返黎:我唔知你講緊咩唔可以盲目幫你架喎
唔知好友知唔知道,佢呢句說話係在我傷口灑鹽
我有事,腦海第一個想起的是好友,第二個才想起我老公
我絕對無諗過好友會咁覆我
或者,我當時不太理智
又或者,當時好友太過理智
我地通過SMS
好友繼續係呢件事嘅周邊發問
好友唔問重心,我亦唔想同佢講
當時心諗,佢都唔撐我,仲講咁多仲咩呢?
或者好友又覺得,都唔識對方,咁撐我都無用架啦
但可能佢唔知我想要啲乜
我想要嘅係支持,我唔知有幾難為佢?
我對朋友唔係咁架,有咩事需要到我,而我能力可以做到,我一定做咗先
我會記住,以後有乜需要都不要找這好友
我不想再給人家拒絕
拒絕令人很難受
以為會得到,其實...
罵戰亦已結束,結束嘅原因係咩?我唔知道
我只知道,亞爸係有份幫手的
第二天,係facebook發表咗一句給”她”:與其等時間沖淡,倒不如同佢講清楚成件事嘅始末,我唔介意主動打電話比佢,但佢要聽我電話至得架...
NO REPLY

沒有留言:

張貼留言