2009年8月9日 星期日

周記避風塘

星期四 6-8-09
下午三點幾
亞爸打電話比我話去食麻辣米線
我即刻話 : 逢星期四我都要返娘家食飯架喎,你星期四約我想死呀?不過你好彩,今晚唔洗返去食,因為聽晚妹妹生日至食飯。
亞爸話 : 咁你出唔出吖 ?
我話 : 出吖,因為亞哥有嘢比我,不過可唔可以唔食麻辣米線?好悶呀,不如去靚煲皇啦
亞爸話 :好,等我去游說亞妹
結果唔成功
我就同亞爸講 : 不如去蘭苑饎館啦
亞爸話 : 好吖,你游說下亞妹吖,我要出去做嘢喇
即刻打電話比亞哥同亞嫂先
佢地都無問題
但一直都搵唔到亞妹
直到亞妹覆電話比我
佢第一句就話 : 點解要食小菜唔食米線呀?
我話 : 食咗咁多次,試下新嘢啦,你上次又話下次出黎唔食米線就我嘅?
亞妹話 : 我唔食小菜呀
我話 : 好平咋,幾廿蚊一碟小菜,又好食
亞妹話 : 如果唔食米線我唔出喇
我即刻呆晒唔識應佢
心諗 : 點解你可以咁自私?只可以人地遷就你,你就唔可以遷就下人地?
幾秒鐘後,我至識反應
我就話 : 咁好啦,我通知返佢地食米線啦
到六點半,亞爸打電話比我,話約咗佢地7:30
我返到屋企打返電話比亞爸
我話比佢聽,我唔出喇......(我無講我同亞妹發生嘅事同感受,因為個刻,我係勁唔開心)
亦都通知咗亞哥,我叫佢比啲嘢比亞爸 (我亦無講比亞哥聽我點解唔出)
我係嬲到無出,勁唔開心,咁出得咁辛苦仲咩呢?
我話晒成件事比餅餅知
餅餅即刻話 : 我同你出去食,唔好唔開心啦
結果,去咗食周記避風塘
我地叫咗個二人餐,好吸引呀......
我地坐咗係海鮮池隔離,同佢地影好多相呀
下次黎就食你 - 瀨尿蝦
艇仔翅唔好食,可能因為我唔鍾意艇仔
材料係好多,不過我唔食嘅魷魚仲多,餅餅鍾意食,比晒佢食
避風塘炒蟹,最得我地歡心
大大隻蟹又多肉好好食,仲有啲炸蒜,空口食都正呀~~~
蒜蓉蒸蟶子皇,鮮甜,好好好食呢
金勾銀絲節瓜煲,好多薑,多到每一口都食到薑
金蒜蛋白炒飯,呢個又係好好食,飯粒炒得夠乾身,粒粒分明又唔硬,每人碗半剛剛好
精美甜品係糖水,木瓜雪耳糖水,雪耳唔靚,有朕旱味
叫多個特價$22嘅 蜂蜜蛋散,鬆化加上靚蜜糖,一人一個嫌唔夠添呀
上返去時
見到個魚池好靚
又幫佢影下相
食滿唔知幾多錢,送一張$50現金卷
下次可以用喇
仲一次過可以用兩張添
瀨尿蝦,等我呀
埋單$450,食到飽一飽
個人開心晒
不過當我再打緊呢篇blog時
又再次唔開心了
我想打電話比亞妹同佢講佢講嗰句說話好hurt我
因為我真係當佢係我朋友
呢排我係咪犯小人呢?
同朋友唔夾嘅?

沒有留言:

張貼留言