2009年8月30日 星期日

三木

妹妹特別通知我話polo星期五六日大減價
咁啱餅餅星期六要出街食飯
又咁啱妹妹放假
咁就約埋一齊去血拼喇
去到polo,來來去去都係得個幾款衫
一件都揀唔到,空手而回
又行下"連卡彿","facess"又係空手而回
行到攰攰地,去starbuck嘆杯咖啡先
之後再行去食韓國餐"三木"
呢度有一少部份人係講韓文
夾雜一啲唔咸唔淡嘅英文加廣東話
好彩我同妹妹都明
我以為同佢地講英文會明
妹妹話 : 佢地唔識聽英文架
食到好後期先發覺有人識操流利廣東話
噢!!!我個表情呆晒,滑稽死了
叫咗一個石頭鍋飯 $95
又叫多個辣腸仔餐肉鍋
問妹妹仲咩唔點牛肉
佢話呢到啲牛肉唔好食架
噢~~~失望
八小碟
呢個薯仔最好食
芽菜一般
冬菇粉絲一般
莧菜一般
泡菜唔辣
薄餅好食
脆玉瓜好食
銀魚仔掂都無掂過,唔知好唔好食
辣腸仔餐肉鍋,入面有餐肉,腸仔,豆腐,腩肉,韓國香菜,紅蘿蔔,泡菜
附加嘅韓國公仔麵
另加韓國年糕,放入鍋的,煙煙unun,吸收唔到湯汁,無味的
個石頭鍋飯一上枱,我都未影得切,個侍應姐姐已經開始幫我地大兜亂,再"不"起兩碗了,多謝晒啦
食咗一口,我唔鍾意食呢個,但妹妹好鍾意食,比埋佢食
各位熱到好似無開冷氣咁,叫兩罐可樂解一解熱先
飯後仲有兩片西瓜比你
食到好飽好飽,飽到行唔郁喇
埋單$580,連貼士
服務都好好,不過言語上有啲問題
但在於我黎講唔算大問題吖

沒有留言:

張貼留言