2009年8月3日 星期一

甘味

星期六晚,餅餅六點放工之後直接去青衣
比咗我部舊電話比佢亞媽
我不斷安慰自己
算啦,都係罷係到唔用
咁比人囉......
其實個心一直0翕住o翕住唔開心啦
餅餅知道我唔開心啦
佢就話買返部T707比我
但係T機,唔係W機囉
係呀,我對電話要求好高架
又要聽歌,又要影相,又要3G...
可能知我極唔高興
所以餅餅都無陪佢亞媽食飯
比咗部電話佢之後就返黎同我食飯喇
甘味,開咗咁耐都未食過
上Open Rice睇過食評講得好好
又有我最鍾意嘅蕃茄湯底
一於就去試下啦
爽滑涼粉冰,我只係識講"黎多杯吖"
溫室白桃荔枝梳打,白桃味好香又唔會搶過荔枝味,正呀
薄切肥牛蕃茄湯烏冬,我以後都唔會食呢個喇
湯底係無問題,超濃郁蕃茄湯,飲晒成碗都得
讚岐烏冬都無問題,烏冬仲好好食,又彈牙
敗筆係肥牛,勁肥呀,肥到無肉食,你地睇下啲湯油到嚇死人
下次下次唔叫肥牛,叫牛柳粒
炒雜菜,其實係木魚同埋椰菜喇
餅餅食加大烏冬,可以任揀餸,每款餸都不同價錢
天婦羅七味魷魚鬚 &天婦羅茄子
一放入口,噢!!!好熱,再咬,噢!!!返炸,即刻無晒興趣
加大烏冬真係好大碗,湯底係面豉湯,好清架
天婦羅蕃薯,噢!又係返炸
粟米,好食呀,罐頭之嘛,我食得多啦,咩牌子我都知呀
茶碗蒸蛋,雖然同餐牌有好大出入,不過料係足架,只不過將啲料放咗係下面,所以見唔到啫
呢餐OK吖,埋單唔記得幾錢,唔會過二百喇
不得不提佢地嘅服務態度好好
門口大眼姐姐勁好笑容
見到佢都開心啲
安排得非常好,有問有答
好過上面別府十問九不知啦

沒有留言:

張貼留言