2009年8月6日 星期四

i thai

星期一去接奶奶出院
見到佢嗰一刻都無神無氣咁
仲以為佢嚴重咗添
黠知一見到我同餅餅
即刻龍精虎猛喎
好似開籠雀咁不斷講嘢
真係好想即刻離開醫院
奈何,要交啲費用行去好遠好遠另一坐大廈
咁我就同奶奶一人一邊坐
一句嘢都無講過
一直到餅餅黎到之後
即刻走啦
一出門口
就見到有的士駛埋黎
餅餅仲叫我坐後面同佢亞媽坐喎
佢真係發神經
撥開佢隻手,我坐上車頭
係的士入面
奶奶把聲響亮到我頭痛
送咗奶奶入屋
我同餅餅逗留都無五分鐘就走喇
基本上係厠所位啦
之後我同餅餅去咗 i thai食飯
馬拉盞炒通菜 $45
一叫即有,炒定都熱辣辣上枱,勁
味道偏淡,不過都可以接受
芒果菠蘿椰子沙冰 $30
完全飲唔到有菠蘿椰子味,只係飲到好香濃芒果味
炒胡椒蝦球 $ 82
呢個等咗好耐,熱辣辣上枱,無乜胡椒味,唔知點解食到黑椒味
有8隻蝦架,算好多喇,啲青椒,黃椒,紅椒,洋蔥餅餅食晒
泰式冬陰功湯 $55
唔辣偏酸,可以的話再辣少少就very good喇
隻蝦好大隻呀呀呀呀呀呀呀,又多膏又多肉
香蔥蒜蓉包,熱辣辣,香噴噴,外脆內軟,正!!!
埋單$260
呢餐好似食咗好少嘢
但感覺飽飽的
係呀,激飽咗嘛
之後去同IQ博士影相喇

沒有留言:

張貼留言