2009年9月2日 星期三

風月堂

我要同餅餅慶祝,所以等到餅餅返屋企又等佢沖埋涼時
已經係八點半喇,屋企樓下大閘都閂咗喇
奧海城無乜西餐食,所以又係風月堂
我地等咗足足15分鐘,飲品又未到,食物又未到
終於係第17分鐘,香噴噴又熱辣辣嘅蒜茸包到咗喇
每人三件,好快清晒,剛剛好黎第二樣食物
焗薯茸帶子蝦,呢個我去親都叫,可以一次過滿足晒我三個願望,好好食呢
前面三隻蝦墊底,後面三隻帶子墊底,上面係香噴噴嘅薯蓉,入口柔軟,正
凱撒沙律配帶子,呢個唔叫對唔住自己呀
日式炒拉麵,餅餅真係好鍾意食炒面,總之係炒都佢都鍾意食,反而湯都就麻麻地喇
呢個幾好味,唔會過濃味,雖然一樣係咁多油
大蝦天使麵,又係每一次都會叫的
餅餅因為肚痛嘅關係,所以要飲熱飲
熱蜜糖薑茶
士多啤梨特飲,原來只係士多啤梨汁沙冰,無驚喜
埋單$390.5
因為我唔滿意佢地嘅服務
我地又唔係坐係死角位
我地舉手都無人理我地
正確點黎講係唔夠人手
經常見唔到侍應生
雖則,侍應生都有笑容,轉數又快
但你地經常唔知去咗邊又有咩用呢?

沒有留言:

張貼留言