2009年9月15日 星期二

美都餐室

星期日,13-9-09
因為14-9-09 係老爺嘅死忌
所以要去拜拜佢,上柱香,燒啲嘢比佢啦
拜拜之前都我要醫下個肚先架
所以就同餅餅去附近搵嘢食喇
美都餐室,呢排我地鍾意懷舊
就係榕樹頭,觀音廟隔離之嘛
一入去,就叫我地上上層坐
唔覺懷舊,個冷氣機好新穎添
始創1950年,有59歲喇
蓮子紅豆冰
蓮子好大粒,唔硬好淋,紅豆又係大大粒,起沙添
仲有勁香,勁濃嘅花奶
飲完呢杯嘢都飽咗一半喇,飲完之後肥死咗
凍奶茶
唔夠茶味亦唔夠奶味,都飲得出係奶茶嘅
請勿轉檯,都係第一次見
肥死咗之二有西多士
麵包中間無花生醬,亦無將練奶代替糖漿
糖漿唔太甜,應記一功
我同餅餅最鍾意就係食無花生醬無練奶嘅西多士
火腿蛋通粉
火腿係厚切,但又未到火腿扒嘅厚度
大碗到食唔晒,都唔知點解咁蠢叫兩碗
餐蛋通粉
望住都飽啦
全店最舊你呢部收銀機,唔知仲用唔用到嘅呢?
要係呢到攞完單之後,再落去比錢,好麻煩
點解唔直接開張單擺係我枱面呢?
埋單$100
下次試下錦鹵雲吞,我見幾枱都有叫
不過呢,呢間嘢價錢偏貴架
同埋無人理你囉
仲有個問題,出食物好慢咁啫
我要等到有好多時間至可以再去喇

沒有留言:

張貼留言