2009年9月26日 星期六

GODIVA

都仲係講梗星期二,22-9-09
飲完茶之後,就去咗GODIVA買朱古力飲
好可惜,全線GODIVA都有朱古力飲
係偏偏得海港城呢間無
要行到尖沙咀SOGO至有
我話唔行架,不過爹地媽咪妹妹唔想我失望
所以陪我由海港城行去SOGO
渣打做梗優惠,買一杯加一蚊可以買多一杯
MILK CHOCOLATE 牛奶朱古力
入面有啲朱古力粒粒,個人不太喜歡
凍咗嘅朱古力粒粒,係口中久久都唔溶
要用舌尖慢慢將粒粒溶化
DARK MINT CHOCOLATE 薄荷黑朱古力
薄荷味好出亦好搶
呢杯甜過MILK CHOCOLATE
一樣有朱古力粒粒
一樣要用舌尖去溶化
佢地4個一致認為好甜
到最後,我一個人揸住兩杯黎飲
哼~~~~~~~~~~
不過諗諗下
點解我成日要等埋媽咪呢
反正都係得我一個人飲
加一蚊多一杯又點吖
到最後咪一個人揸住兩杯
不過好彩我鍾意飲朱古力咋
不過飲咗兩杯朱古力嘅我
短期內都唔會飲朱古力喇
但一樣會食朱古力囉
哈哈哈哈哈哈哈
好肥肥肥肥肥肥肥呀

沒有留言:

張貼留言