2009年9月7日 星期一

南丫島@天虹海鮮酒家

兩公婆無啦啦話要去離島
原本諗住去長州
跟住又唔知點解話要去砰州
之後又唔知點解話要去南丫島
係呀...我地真係癲癲地架
行程改完未?改完喇
決定咗去南丫島喇
點解最後決定去南丫島呢?
因為有人要食椒鹽瀨尿蝦
所以決定去南丫島
餅餅逢星期日無11:00都唔肯起身
所以當我10:00起身時
見到餅餅已經係書房
真的有點驚訝
即刻梳洗,10:30都未夠就出門口喇
上車前,首要任務係攞夠足夠嘅彈藥先
自己知自己事喇
你地唔知?睇下呢到啦
之後就搭小巴78K去尖沙咀天星碼頭
一去到就有船去中環喇
再之後由中環碼頭行去4號碼頭
4號碼頭係南丫島線,一邊係去榕樹灣,另一邊係去索罟灣
我地11:10去到,諗住搭11:20船啦
點知原來去榕樹灣時間,同索罟灣時間唔同喎
去索罟灣時間係11:50
噢~~~仲有差不多一個小時,做咩好呢?
唯有食少少嘢先啦
有個小賣部,只有HOTDOG,牛肉,燒賣呢啲小食
我地又唔夠時間行去IFC喇
咁咪食呢啲囉
HOTDOG因為微波爐壞咗,所以無得食
只有牛肉,燒賣,再買多包麥精
呢個就係我地嘅早餐喇
30分鐘船程就到索罟灣喇
一落船,第一時間去睇地圖
再影底佢,地圖係必備的
有免費地圖,唔洗嘥錢買
基本上,一落船就見到"天虹",唔洗周圍搵,好方便
好多生蜢海鮮,睇到我眼都花埋
好彩有位唔知係經理還是老闆嘅男人幫下我
揀咗海鮮之後,問佢點整,佢會話比你知,幾好耐性
有人係為咗你而黎架 - 瀨尿蝦
都唔知寫乜
天真的我,見到左上角寫住236,以為係價錢
心其實都有諗過邊會咁平吖
其實236係枱號囉
海中蝦,鮮甜到爆炸
豉椒炒花甲,好多肉,好鮮甜,無沙,無殼碎
椒鹽瀨尿蝦,好多肉,好鮮甜,殼又容易搣,不過唔椒唔鹽囉
清炒白菜仔,菜係新鮮嘅,新鮮嘅菜落咁多蒜蓉仲咩呢?
清蒸奄仔蟹,都係鮮甜啦,不過無乜肉食
埋單比個遊客價比你 $ 644
之後就去行山之旅喇。

沒有留言:

張貼留言