2009年9月14日 星期一

香港仔魚蛋王

食呢餐嘅日子已經係5-9-09 星期六
今日整相時發現未出,即刻補出先
因為要去佐敦裕華買椰青
但可惜去到時,人地展銷都已經做完喇
不過又比我係前幾日查到city super有喎
希望我去時,city super唔會無啦
係裕華行咗半個鐘
無理由兩手空空出黎架嘛
買返啲嘢,平衡返個心理先
我唔知呢隻係咪"亞蘇"介紹嘅杏仁豬肉紙
呢隻杏仁豬肉紙,薄到透光,好脆,好香杏仁味...
之後同餅餅去食下午茶
想去high tea嘅我
比太陽溶化成一個汗人
是但入一間有冷氣就得喇
香港仔魚蛋王,果然名不虛傳
其實來來去去都係嗰啲魚蛋魚片牛丸貢丸墨魚丸...等等等等等等等啦
我要魚蛋河
魚蛋彈牙無腥味,不過下次走芽菜
最怕食到芽菜無搣尾,唯有自己走啦
河粉唔滑
餅餅食牛肚撈麵
牛肚幾好食,夠味又唔"un"
炸雲吞
雲吞皮好重梘水味
不過因為炸得夠脆,都幾好食啦
龍鳳檸樂第一次飲
原來係咸柑桔加檸檬
等我仲一直以為係青檸加檸檬添
越飲越咸,越飲越唔解渴

沒有留言:

張貼留言