2009年9月29日 星期二

金華冰廳

睇咗 " 頭條日報之100間勁好味茶餐廳之後 "
原本打算去荃灣
但我真係好攰,又唔舒服
所以近近地搵一間
"金華冰廳",人山人海都可以搵到兩個位
一坐低就知瀨嘢
人聲鼎沸,樓底唔高,地方唔大
係室內入面,阿哥阿姐狂嗌
嗌乜?兩位埋黎吖,三位埋黎吖,
一次過幾個人大聲叫囂
如果係室外嘅話,我完全唔覺有咩問題
但我坐係到,你又唔係生得高
係我頭頂大叫"有位呀,埋黎吖"
呢一餐,我真係食知無味
我都唔知自己食乜
五香肉丁炒公仔麵
凍奶茶
西多士
涼粉冰
其實本書推介係菠蘿油同蛋撻
我怕我叫咗佢地食之後
會彈到佢地一棟都無
所以,我不久嘅將來
我會再去.......................
買外賣

沒有留言:

張貼留言