2009年9月8日 星期二

南丫島@行山記

係"天虹"食飽飽之後
一直行,見到有好多間海鮮酒家
有啲因為無生意,所以索性關燈,關風扇
回望"天虹",已經人頭湧湧了
位置佔優,真的很著數呢~~~
見到一間買貝殼飾物的,給它吸了進去了
比完錢後,發現門口有買雪條
揀咗餅餅至愛芒果味,同我至愛西瓜味
芒果加咗cream,芒果味唔突出,有啲一絲絲嘅芒果肉
西瓜好甜,仲有啲西瓜核,什果,好好食呀
不過我地係一個無遮無掩嘅地方食雪條
雪條溶嘅速度比我想像之中要快
食到最後一啖時,趕不及了趕不及了
掉在地上喇
之後拜"天后娘娘",就開始了我們行山之旅了
沿途有幾個分叉位,其中一段路我地行錯咗
好彩個條寃枉路唔係太長,唔洗十分鐘可以兜返出黎
上梗山時,見到一店舖,有個婆婆坐陣買飲品
我就問餅餅:買唔買嘢飲呀
佢好串答返我:唔洗啦
行多十幾二十步,又見到一個伯伯坐陣買飲品
佢主動同我講:都係買嘢飲喇
我話:頭先有膠樽你唔買,而家買罐裝(寶磺力)
其實我真係好憎佢呢種性格
點解要咁閃閃縮縮啫?
想要咪要,想買咪買囉
十萬個不明白,不過個日心情好,無話佢
又見到地圖,所以又要影
一直嚷著要去風采發電嘅我
一見到咁遠,恨恨的拋下一句:唔去喇
一個多小時行山之旅好快就結束喇
行到去沙灘,我知道不遠處有豆腐花食喇......

沒有留言:

張貼留言