2009年9月30日 星期三

南丫島@Shelly Cake Express

一路行一路食魷魚條
燒得好香,連我唔太鍾意食的,都食咗10條呀...
行過見到呢間蛋糕店
但佢吸引唔到我入去
反而係門口呢塊黑板吸引了我
每一張櫈都有一把葵扇,盡顯細心,我同餅餅揸住唔放呀,勁撥涼降溫
今日無睇過時間做人
原來唔睇時間,係可以咁輕鬆,唔洗同時間競賽
不知不覺4:25,唔知幾點船,乜都唔知
揀一件餅餅會食嘅芒果芝士餅
好很香芒果&芝士味呀~~~
我想打包成個cake走
我會為咗你呢件咁好食嘅芝士餅再黎一次
不過今個月唔得喇,下個月先吖
凍薄荷茶要加$8
埋單剛剛好$50
唔好以為我寫錯呀
下午茶餐嘅芒果芝士餅係$42
單一件售賣至係$32呀
好想過對面thai thai food食串燒
所以,叫佢薄荷茶紙杯上
店員服務好細心,又解釋得好詳盡
抵讚~~~
thai thai food 無影相
thai thai food 啲人話有豬頸肉,雞肉&牛肉
但係豬頸肉並不是豬頸肉啦
係五花腩呀
牛肉都幾好食
不過牛肉幾好食都好
個沙爹汁至係一絕
企定定食完兩串串燒
又繼續行,不過今次係行去碼頭搭船走喇
走之前,我地都仲要去拜拜榕樹灣嘅"天后娘娘"
無理由拜拜索罟灣嘅"天后娘娘"
唔拜拜榕樹灣"天后娘娘嘛"
拜拜完之後,原來係我嘅開始
咩開始?......

沒有留言:

張貼留言