2009年9月22日 星期二

志蓮素齋 - 龍門樓

20-9-09 星期日,去咗鑽石山墳場睇骨灰位
咁我地星期二大概知道可以揀咩位
唔洗手忙腳亂喇
好快咁完成咗睇位
之後就行下"志蓮淨苑"喇

有好多魚魚游呀游
當時成身汗嘅我,真係好想跳埋落去游呀游
鬧市中嘅瀑布
龍門樓,一場黎到無理由唔食齋嘅
唔知係咪因為下午茶時段,所以茶只有大半杯呢?
食物唔算好貴,但之後發現飲品好貴
事關當我地食飽飽之後
行過小食店入去睇下
鮮榨橙汁只售10蚊
有汽果汁只售12蚊
鮮榨橙汁真係鮮榨,無加水呢~~~
雲吞陽春麵
一時唔記得咗呢度係食齋
雲吞好大粒,咬開之後"噫!!!無蝦嘅?"
諗諗下,係喎,齋鋪黎喎,攰到傻咗
麵條好滑好好食
菜又嫩綠爽口清甜
唯一係雲吞囉,唔鍾意食齋雲吞
並唔係唔好食
蘿蔔糕
無味架
豉油皇炒面
最好食係呢個
麵炒得乾身,食完碟底無乜油
芽菜肥嘟嘟好可愛,可惜無搣尾
呢到啲服務員哥哥好奇怪架
一見有外籍人士入黎坐低
佢地會避開,或者一個推一個
呢到不設加一,2個人食咗$155,算平喇。
之後,行多一陣就見到出口喇
又行下荷李活中心
行行下見攰
搵間餐廳坐低休息一陣先
呢間嘢我真係以後都唔會幫襯
明明坐係到飲嘢,佢話外賣
問個收銀姐姐問題,答非所問
我真係唔知佢有無帶個腦返工
成班服務員個個黑口黑面
果真芒果,入面個啲唔係新鮮芒果肉
係芒果乾呀,我真係吹到bear~~~~~~~~~一聲啦

沒有留言:

張貼留言