2009年9月17日 星期四

意粉屋外賣

15-9-09 星期二
巨爵終於做到嘢喇
因之前的颱風都係一般打工仔瞓覺時候
打8號風球,甚至9號風球
雖然今次嘅風球係6:00掛
但我都早咗個半鐘放工
都叫做因颱風而放假喇
又第二日因為巨爵未走
可以瞓多個幾鐘,真係開心啫
係呀,我就係一個咁易滿足嘅人
你比少少甜頭我,我就可以樂上半天啦
五點返到屋企,一直留意風暴消息
天文台話六點前會掛8號風球
就真係5:55分掛
屋企啲糧餉唔想食
好想食意粉屋
況且意粉屋散叫外賣有85折
慳返好多架嘛
等埋餅餅返黎就出去喇
出到街,其實唔似8號風球
因為無風,我地其實幾近個海
但都感覺唔到有好大風
小食拼盆
有春卷,雞翼,洋蔥圈,豬肉腸,薯條
要數最唔好食嘅,我會選春卷
其他的,好食
田園炸雞籃
基本上我每次散叫都會叫黎食
好食過肯德基百陪以上
蒜蓉包
餅餅至愛,一定要叫
芝士火腿煙斗粉
我同佢解唔開一個情意結
我為咗佢至食意粉屋
我亦試過為咗佢呆等半個鐘
煙斗粉內滲滿濃濃芝士
每一咬開煙斗粉,濃濃嘅芝士就係你口中爆出黎
係,的確係好肥
為咗佢而肥,係值得嘅
以上的,你認為夠我地食咩?
眼闊肚窄,成日形容我地兩公婆係啱嘅
以上嘅食物,係食唔晒嘅
最好笑嘅係,煙斗粉剩返4粒,火腿兩條
哈哈,聽日每人兩粒煙斗粉,一條火腿呢~~~
其實食剩唔係好多咋
第二日,一定唔夠食呢~~~
要有一餐完美嘅結局
點可以少了甜品呢?
原本係想買星巴克嘅林明頓
見到之後又唔想食喇
過去對面東海堂
好呀,有餅餅至愛芒果
因為買三件至有盒
所以唯有夾硬買多一件
芝麻芝士蛋糕
唔好食囉
咖啡芝士蛋糕
好好食囉
芒果芝士蛋糕
唔知呢,餅餅比咗少少比我試
食唔到咩味囉,因為真係好少好少好少好少好少好少好少好少

沒有留言:

張貼留言