2009年9月11日 星期五

南丫島@血拼

咩開始呀?瘋狂購物嘅開始
戰利品等到返屋企至影相
繼續欣賞迷人嘅景色
有好多單車放係兩旁
餅餅話:有好多戲係呢到拍架

行到黎士多,見個士多都咁有heart,幫佢影返張相先
船剛好到,我地到閘口時,剛好入閘
唔洗睇時間嘅我地,真係好好彩搭到5:30船
仲要係軟皮椅呢...
下個月再去,不過唔食海鮮喇...
我唔想再比一倍價錢食海鮮
戰利品
食飽海鮮之後,因為太曬,所以餅餅買咗頂帽
雙面架,唔記得$20還是$30
我原本都想買頂粉紅色帽,但我有太陽眼鏡,所以最後都無買了
見到有一對紫色髮夾,諗都無諗有無用,反正$10之嘛
呢到啲嘢咪係買雪條間嘢買囉。
染咗色嘅貝殼,用像筋繩穿成手鐲
係榕樹灣等燒魷魚時買的,售三十大洋
最後,因為快要離開南丫島了,所以拼命出血
係拜完榕樹灣天后娘娘之後
係一間買香薰嘅店舖入面,行咗半個鐘
磺晶香石,$10一隻
我諗住放衣櫃入面,不過佢無吸濕功效,但我都會放
其實佢有好多顏色嘅唔同香味
好彩...我最愛嘅紫色香味我係接受到
餅餅至愛藍色,香味都可以接受
都係放衣櫃
係中國字入面,我最喜歡嘅字係"囍"字
當"囍"字遇上我最喜歡嘅紫色時
我雙眼發光,好開心,攞上手唔捨得放呀
不過佢無香味,我錯了,我應該買多幾個嘛
所以下個月,再去
下個月唔去,下下個月一定再去
紅色嘅"囍"字我見得多
我亦係G.O.D.見過有得售賣
索價超過一百,當然唔同尺碼就唔同價錢
但呢個"囍"字,只售$30元
點解可以係一間細細間香薰店行半個鐘?
就係我要買香薰,聞到我同餅餅無晒嗅覺
最後,餅餅搵到佢鍾意嘅藍色嘅海洋味,$68
紫色嘅香味唔啱我,所以我買茉莉花味,$68
係咪好平呢?我覺得好平呀
我而家間屋好香好香呀
點解一定要再去南丫島呢?
因為香薰只可以維持兩個月
因為我好想再買貝殼產品
因為我好想再食SHEELY CAKE
因為我好想再食THAI THAI FOOD嘅沙爹
因為我好想再食亞婆豆腐花
因為我好想去風采發電

沒有留言:

張貼留言