2009年9月12日 星期六

OUTBACK

為慶祝2009年9月9日,即係999
我同餅餅去Outback食扒慶祝
訂咗19:00,咁就有9999喇
但無9999千足金呢,噢!!!

一入到去,企係出面個位姐姐問我地要窗口位定卡位
居然仲可以揀位坐,真係好呀
我原本話要窗口位架
但見到啲櫈都唔係好舒服
所以要返卡位好了
睇咗一陣MENU,有個叫Michael服務生service我地
佢好盡責地推介好食嘅食物比我地
亦好耐心地介紹我想點嘅菜式
當我要點洋蔥花花時
Michael即刻話 : 呢個太大喇,你地唔會食得晒架,不如試下炸磨菇吖
佢呢種窩心嘅態度,我感覺到自己受到尊重
黑糖麵包,好熱好熱,辣手呀
辣手都要切開黎食架,好肚餓嘛
香香的,甜甜的,軟軟的,好好的,讚讚的
呢個包係送嘅
爆谷蝦
炸磨菇最後都無點到,點咗我地至愛嘅蝦
食唔到有爆谷味,只係食到好好味
其實佢都係包層粉漿,之後去炸咁啦
蝦肉幾爽口,一絕嘅係個醬汁
酸酸微辣,好得我倆歡心
我地叫咗個USDA特級牛扒餐
有沙律同餐湯揀
我梗係要凱撒沙律
最特別嘅係個碟冰凍的,即刻覺得個沙律好有heart啦
有個人,其實都咪睇清楚係邊個
就係咁飄過同我地講,而家係happy hours
咁happy hours又點呢?
舉手想叫Michael,點知有個無穿制服嘅男人行埋黎
用一個好快嘅速度話 : beer buy one get one free and Cocktails The Wallaby Darned , special price $ 38 tonight
餅餅要咗杯 Mango Strawberry Frost
餅餅每飲一啖,就話呢杯嘢又唔同咗味喇
一陣又話好酸,一陣又話好甜,一陣又話好勁酒味,一陣又話好有菠蘿味...總之好多味走咗出黎
係呀,有Vodka嘛,如果唔係點叫Cocktails呀
我要咗一杯 The Wallaby Darned 
我呢杯仲勁,只係飲到有酒同埋無酒嘅味道
其餘一律飲唔出
呢張餅餅影架,佢話好靚喎
等咗好耐,件扒終於到喇
不過都係未食得住,點解?
因為要係中間界開一刀,睇下生熟啱唔啱閣下
一切開血淋淋,要再煎煎佢喇
都話5成我地食唔到架啦,Michael又話得
又要等多10分鐘呀
伴菜揀咗 : 焗甜蕃薯
鍾唔鍾意食煨蕃薯吖?鍾意就好食架喇
仲有 : 焗薯仔
鍾唔鍾意食焗薯吖?鍾意就好食架喇
件扒就係咁樣中間切開,當然係我地切喇
今次得喇,無血喇,不過個碟有血囉
勁juice,好有牛味,我同餅餅share呢個10oz嘅,唔夠我地食
下次試下肉眼牛扒,有成12oz架
呢塊扒真係令我地念念不忘
不久嘅將來,又會出現架喇...
不過我諗都要等到下個月喇
因為之後要係極不願意之下介牛肉
下次我再黎時,我唔會叫飲品喇
或者會叫啤酒嘅,餅餅唔鍾意飲Cocktail

沒有留言:

張貼留言