2009年9月3日 星期四

大快活

諗都無諗過會去大快活食晚餐嘅我
因為聽到餅餅講咗一句:
今日我睇報紙,大快活有香芒點子飲,我好想試下
好,反正唔係咁肚餓,就同你去食
其實我地唔知邊到有大快活
真係個天都要你食嘅時候,避都避唔到
當時,餅餅陪我去抄錶
之後,行咗去旺角新世紀廣場搵飯食
一眼就見到大快活嘅logo
我可以點?唯有硬著頭皮去食啦
講真,我真係好彩唔肚餓咋
如果唔係發脾四都有份
西班牙燒雞意粉
啲汁好酸,不過我都ok,意粉好硬,半隻迷你雞都幾嫩嘅,不過無乜肉食咁囉
青檸梳打
兩片青檸加半杯梳打,再加半杯冰,我唔會覺得好飲囉
黑椒牛柳粒鑊仔飯
牛柳幾好味吖,不過無牛味囉,合埋眼放入口的話,一定唔會知係牛柳
香芒點子
我地就係為咗"你"而黎,罐頭什果加少少罐頭芒果,再加啲勁假芒果汁
餅餅唔鍾意飲,我就更加唔洗講啦
$ 75 抵唔抵真係見仁見智
不過我一定唔會再有下次
食嘢唔係要睇價錢
亦唔係講排場,講服務
而係食物要新鮮,要好食
咁至可以對得住自己
連基本要求都無嘅話
純粹為咗填飽個肚嘅
$ 75可以去掃街,我諗仲好食
呢餐我覺得好貴嘅同時
我當跌咗會無咁嬲。
為咗平息我嘅憤怒
我去咗NIKE買咗對紫色波鞋

沒有留言:

張貼留言