2010年1月31日 星期日

星巴克@圓方

26-1-10 星期二
每一期東方新地我都會買
但每一期我都會隔咗好耐先會去睇
但唔知發生咩事,呢一期東方新地好快咁睇咗
隔咗一日叫快架喇
神推鬼擁之下,比我發現jacky yu係圓方開班教整湯圓喎
咁我同餅餅即刻出去圓方登記喇
仲驚會無晒位添,點知無乜人參加
仲要開兩班...
登記完之後,買外賣星巴克返屋企食食食
呢個係榛子木糠蛋糕,唔錯,不過無乜榛子味
藍梅芝士蛋糕,好好食,不過食咗一半已經好滯
咖哩牛肉芝士批
咖哩味好出,牛肉又好食,佢仲好主動幫我地叮熱佢添
好食過磨菇雞批呀~~~
仲買咗一pack咖啡味杏仁條 $ 7
total $ 83
$ 83 宵夜唔貴吖

沒有留言:

張貼留言