2010年1月8日 星期五

守下秩序啦,大陸人

尋日放工之後,就行去巴士站搭巴士
因為我都好耐無搭過巴士放工喇
係排隊期間
有1個女人,兩個婆婆排錯隊
排咗係隔壁行,有人問佢排邊架?
個女人話搭914
個好心人話係隔離行呀,呢到條線去機場架
之後個三個人冚冚聲企係我前面喎
我排係第一個位,我梗係出聲啦
我 : 你係咪搭914呀?隊尾係後面喎
女人 : 我係隔壁行排咗好耐喇,我排錯之嘛
我 : 你排錯隊咪排返後面囉
(女人唔答我)
雨一直下,我排第一個其實已經好出,好近馬路邊
但有個天橋係上面,又淋唔到雨
個女人為咗打尖,不惜被雨打在她身上
見有兩個婆婆,我都算喇
一直等到有車黎
後面啲人開始大聲嗌 : 排隊啦,卜街
個婆婆 : 我地被你地上先囉,唔洗咁嘅,我腰痛嘛
比你上先無問題呀,但個條白婆女人真係勁潑辣勁巴渣
一邊係到話 : 你地上車先囉
一邊搬佢個行李上車
後面聲音不斷響起 : 有無讀過書架,正人渣......
其實上咗車就算喇
可以點吖,奈佢咩何吖
我地坐晒上層,嗰個白婆女人同個兩個婆婆坐係下層
大大聲鬧我地排隊嘅人喎
哈~~~咩世界呀
仲要係樓下大大聲討論喎
我地香港人,有家教,有教養
由得呢三個瘋婦發花癩啦
不過呢.........
呢度始終係香港,守下秩序啦,大陸人

沒有留言:

張貼留言