2010年1月18日 星期一

城景酒店@餅餅生日

12-1-10 星期二,餅餅生日
餅餅唔知係邊到睇到呢間有龍蝦自助餐食
又適逢餅餅生日
所以去食餐勁嘅
城景酒店入面嘅城景咖啡室
先黎一輪頭盤,凍蝦都食咗十幾隻
三文魚厚切,仲要一次過比8件
餅餅一個人食都飽咗三分之一喇
龍蝦沙律,係有龍蝦架,可能太幼細關係,所以影唔到
我又唔記得較微距影喎,係我唔啱,唔係佢太幼之過
隔離橙色條蛇係煙三文魚
我想試下好唔好食,好彩囉一塊咋
如果唔係浪費食物喇
花?酒浸雞,我食唔出有酒味,雞無雞味
薑醋蛋,都唔好食
每人半隻芝士焗龍蝦,無芝士味,白汁勁多
龍蝦肉尚可
串燒沙爹,啲醬唔得
熟食我麵唔想講
一盆菜都無架
得嗰一盆羅漢齋入面有墊底菜
比目魚,餅餅話好滑喎
不過我覺得好腥
龍蝦湯,我一生人飲咁多龍蝦湯
最難飲係今次
反而中湯ok好味,加咗味精嘛
呢三個甜品食咗一口,就唔敢再食喇
呢六個甜品...算吧啦
芒果黑糯米,呢個得呀,不過芒果酸咗少少
埋單 $ 550 ,有十幾蚊係貼士啦
服務幾好,一舉手就有人黎
不過我要成日舉手
因為無人幫我地收碟
茶啡果汁係自助嘅
其實,以咁嘅價錢,咁嘅質素係啱嘅,係值嘅
不過,我唔會再黎囉,我唔係要呢啲呀
我要好食呀,我要食得開心
而唔係食一口之後呆一呆
吐出黎又或者夾硬吞又或者搵水送服呀

沒有留言:

張貼留言