2010年1月3日 星期日

X'mas gift

仲未出晒上年嘅blog,要繼續努力
其實未到聖誕節
我地兩個已經買咗禮物比對方喇
自從生日媽咪送咗部net book比我之後
一直無枱用,雖然net book好輕
但成日要放係大脾上用
都唔係好方便
尤其瞓係張床嘅時候
要用另一個枕頭托住
都幾唔衛生
餅餅係12月24日買咗張萬用枱比我
至始之後,方便好多喇
擺杯嘅地方,我用咗黎擺煙灰盅
擺老鼠嘅地方,我用咗黎擺煙
如果呢兩個位置,可以放係左手邊
會更加適合
2009年12月6日
呢份送比餅餅嘅聖誕禮物仲早呀
話說係上海返黎第二日
我地仲剩返幾千蚊人民幣
餅餅一直好想要條金手鏈
財散人安樂,去買金鏈啦
金鋪對換港紙同出面一樣
甚至高啲添
呢條手鏈,識人價
4千蚊人民幣
係,的確好抵
如果金價真係會升到三萬蚊嘅話
我要買多十兩金條
盡地一煲呀

沒有留言:

張貼留言