2010年1月15日 星期五

北京樓

10-1-10 星期日
原本尋晚已plan定今日會去梅窩
點知係屋企整下攪下都成12:00喇
落到屋企樓下
餅餅同我講 : 搭914巴士去中環落車行去碼頭
好呀
餅餅之後再補充,唔知係咪嗰個站落車呢?如果過咗嗰個站就行好遠架喇
我就話 : 過咗嗰個站,就唔去梅窩啦
去邊呀?
太古城啦
好喎
不過我無帶乜乜物物V.I.P.咭呀,你幫我上去攞,我去攞錢先吖
餅餅上返去喇,係攞完錢,等梗餅餅期間
我係到諗,就黎過年喇喎,要買好多嘢喇
見到餅餅之後,就同佢講,行轉藥房買厠紙,面紙.....先吖
再去埋惠康,都無我地用開個隻牌子
所以乜都無買,去等車喇
係等車期間,兩個傻嘅係到問對方
110 係邊到搭架?
結果係大家都唔肯定底下
再次上返屋企,睇巴士路線
去到太古城中心,第一時間去搵嘢食
我想据扒時,佢想飲茶
算啦,反正我唔係咁肚餓,就下你啦
前菜係呢個 青瓜豆腐
煎蘿蔔糕賣晒,所以我地食咗7個點心咋
雪花蝦球好食呀,外皮炸到好脆,入面係彈牙蝦膠
今次係我地兩個飲茶叫得最少嘅一次
但我地都食唔晒
原因係我食唔落
餅餅食到一半又有道氣頂住咗
胃鏡都照埋無事架啦
點解仲會係咁架呢?
埋單$200
食飽去血拼敗家喇

沒有留言:

張貼留言