2010年1月27日 星期三

本地漁農美食迎春嘉年華

24-1-10 星期日
如果,唔係有廣告宣傳
如果,唔係有jacky yu
我呢,就唔會去架喇
我呢,睇報紙時,我見到有好多嘢想買架
想買珍珠蕃茄,搵極都無...........
行行下,就見到"囍宴"嘅攤位
其實jacky 對鏡頭都幾敏感,離遠一舉機
佢即刻斜眼望住我
但嗰張相唔靚,所以無post到
湯圓我就無買喇,冰格仲有兩包
買XO醬啦,唔太辣,不過好多料
之後,我當然有同JACKY 影合照啦
佢好nice架,得閒去幫襯下佢啦
再去行下個場
見到好多奇型怪狀嘅物體
我都唔知呢舊係乜
嬸嬸講咗比我聽架
不過我都係唔記得之嘛
呢到有個有山有水
呢啲一格格嘅係魚池,影完呢張相之後
我就作嘔作悶喇
離遠已經聽到咚咚喳喳聲
去觀眾席嗰邊睇下先
原來表現梗變面
哈哈,好精彩呀,睇到唔捨得走呀~~~
睇完變面,返屋企執屋咯~~~

沒有留言:

張貼留言