2010年1月2日 星期六

避風塘

30-12-09 星期二
我地仲有5張避風塘$50優惠卷
即係$250架
31號我要去"囍宴"食飯
所以,無咩機會用喇
唔想成日食蟹嗰個套餐
見有新出嘅瀨尿蝦套餐
就試下啦
紅燒艇仔翅
好腥,腥係黎至雞蛋,魷魚,魚翅
其實,我唔係咁想食翅
豉椒炒花甲
呢碟好惹味,無沙,好多肉,得一隻唔開口
避風塘瀨尿蝦
一大一小瀨尿蝦,啖啖都係肉,正到爆炸
蒜蓉炒白菜仔,好食
鹽燒青魚
我食咗一口之後就無食喇 (唔係條魚唔好食,係我唔鍾意食魚)
條魚燒得好香,放咗一小舊肉入口
腥到不得了,結果餅餅一個人食晒條魚
蛋白炒飯,無得彈
糖水係蕃薯糖水,勁甜呀
可以用三張$50優惠卷
即係仲要比$206.4
仲剩兩張用唔到喇
放係張枱到唔要喇
點知我地起晒身
個執枱阿姐好大聲同我地講 : 仲乜唔攞優惠卷呀
我 : 聽日夠期喇,你可唔可以換過另一張比我吖
阿姐 : 唔得架
另一阿姐 : 你食多啲嘢咪得囉
我 : 我地食咗好多喇
今次我地得一張優惠卷咋

沒有留言:

張貼留言