2010年1月8日 星期五

銀座梅林

4-1-10 星期一
今日要幫公司去旺角派信
之後就搭的士去尖沙咀
原本可以搭巴士去尖沙咀架
不過由公司搭去旺角嗰架113號巴士
係灣仔塞車塞到呆咗
如果再等巴士嘅話就趕唔切6:00去到K 11喇
開張都無一個月嘅K 11
新到連的士司機都唔知係邊
但一講名鑄,佢就知喇
落車時,我仲同個的士司機講
最上面係名鑄,中間以下係海逸酒店,最下面幾層就係K 11喇
係,我對呢個地方好熟識
因為未起前,餅餅已經係呢到返工
一直...至到而家,仲未完
呢排有好多報紙雜誌推介呢間"銀座梅林"
我真係好想試下
要提一提嘅係,呢到不設訂枱
入座時候,企堂姐姐講到明今晚無黑豬
無問題吖,我同餅餅都唔食黑豬的
一入去嘅格局,有少少似百人一朱呀
諗起百人一朱就諗起好多往事
其實,我真係好鍾意百人一朱架
*************************************************************
MENU入面唔係好多嘢選擇
黎呢度食豬扒啦,都無嘢揀喇
問侍應哥哥,豬扒同豬柳有咩分別
侍應哥哥 : 豬扒會比較肥啲,香啲,豬柳會比較瘦啲
三種醬汁有同一個特性 : 帶微酸
各有各風格啦
小食叫咗個 : 梅林炸串 $ 68
有8串唔同嘅炸物 : 菜心,鵪鶉蛋,雞肉,蒿頭,青椒,蝦,帶子,豬肉
呢個好特別,要估嘅,好玩多過好食
我同餅餅玩到隔壁枱啲人都眼望望
除咗蝦之外,邊可以一眼睇得出啫
餅餅要咗個滑蛋豬扒飯 $ 118
我唔講豬扒先,$118 呢個價錢食呢個滑蛋豬扒飯
我覺得唔值,個飯好食,係好好食,全靠滑蛋同埋啲汁
撈勻係珍珠飯,所以好食
個豬扒一塊切開咗7-8件
7-8件中,有一啲好腍,有一啲韌到咬唔開
扯開舊肉,或者慢慢用門牙齒開佢兩邊
但奇又奇在,佢每一件脂肪分佈都好平均架
我食得好辛苦,尤其係食飽"了"牙個陣
咖哩豬扒飯 $ 118
日本咖哩帶甜大家都知
但呢間做得好食,帶甜又帶辛辣
豬扒同上面一樣喇
埋單 $ 334
係咪我食錯呢 ?唔應該食豬扒,應該食豬柳?
咁薄紙豬柳仲食唔食得過呢?
吉列大蝦又如何呀?
仲有無下次呢?

沒有留言:

張貼留言